Påskhelgen i bilder...

Nu har jag inte skrivit på ett tag så det blir en kort uppdatering...
Påskhelgen på landet var jätte mysig,full fart med tre små vildar;)  I fredags fick vi träffa lilla Havanna( Novalies kusin) , så himla söt. Passade även på att hälsa på mina kusiner och faster/farbror på landet i vämlinge. Det var jätte länge sedan vi sågs så det var verkligen jätte roligt att träffa dem alla. Novalie fick en fin flytväst av dem, TACK SÅ JÄTTE MKT! I måndags så åkte vi ut till min mamma och Lasse,Rickard åkte ut och fiskade med lillebror och jag hängde med mamma. Vi passade även på att testa flytvästen :)
Havanna
Kusinerna Holst
Hanna busar med Novalie....
Linn läser saga för Novalie...
Novalie med sin Moster ♥
Puss och kram Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0