Lyxdag

Idag har det varit en riktigt lyxdag, först var vi på babysim. Där simmade Becca själv med armpuffar hon ser ut som ett litet grodyngel när hon kom farande men hon tycker inte om att dyka från räcket på kanten hon vill hellre vara i vattnet hela tiden. Efter babysimmet så fikade jag och Linkan jättelänge och sen tittade vi lite i Sickla, jag köpte en hatt till på lördag och ett par fotbollknickers till Rasmus för han har sin första match i sanktan på lördag, sen åkte vi och fikade lite mer med Inke i Sköndal för hon var här på jobb. Me like!

Nu kryper Becca på riktigt med båda knäna i golvet och hon kan komma upp från magläge. Snart ska jag laga mat, tror det blir kassler och broccoligratäng idag, jag och Peter har börjat om vår GI-diet efter semestern gick nog upp ca två kilo på den veckan men det är det värt!! Men nu Project runway min eftermiddagsunderhållning....


En besviken bajare efter premiären!!

Kram på er/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0