Novalie har fått en till kusin :)

Max och Mikaela fick igår en liten prinsessa ♥ Stort grattis till er!
Verkar som att Holstarna bara kan göra tjejer ;)
När Novalie låg i min mage så sa jag att jag hade på känn att vi först skulle få en tjej och sen att nästa gång så kommer vi få två tvillingsöner... Vi får ser om jag får rätt :)
Idag ska vi bestämma oss för vilket kök vi ska ta,  vi tror att det blir Kvik. Ska dit och titta och ta ett beslut idag. Sen ska vi även till colorama och kika på tapet till köket och till Novalies rum. Sen får vi se om det blir att vi åker och kollar på golv också. Vet inte vad vi vill ha för golv, mörkt, ljust???
Ikväll ska vi hem till Sofie och fira att hon blir ett år äldre :)
Puss och kram Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0