PANIK!!

I förrgår så upptäckte jag att min Iphone hade gått sönder lite i plasten där man laddar den när jag tappade den i backen. Först trodde jag inte att det gick att ladda den och fick nästan svårt att andas, sen säger Peter att du kan väl ta en gammal telefon. Jag lät ungefär som dem där tjejerna i Kicks reklamen när hon ser att hunden tuggar på läppstiftet!!! VAD SA DU??? Det kändes som hela min värld skulle rasa samman, vad skulle jag göra utan min Iphone??? Jag gick därifrån mycket snabbt och kommenterade inte ens hans fråga, efter lite meck så lyckades jag iallafall ladda min telefon men nu går det inte att synka den med datorn och hur ska jag då göra med alla bilder?? Måste fundera ut något.....

Ja jag vet att det är ett I-lands problem och att jag är ytlig, men jag är iallafall ärlig;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0