Påskens bilder!

Vilken helg det har varit och vilket väder, helt underbart! I torsdags så spelade jag och Robin fotboll med grabbarna och sen åt vi lunch på torget.

Bajs-paus för Dexter i skogen!

På långfredagen träffade jag och barnen Åsa med familj och Sara en stund på dagen i Bandängen och Rebecca fick span på tuppen i hönsgården och var väldigt fascinerad av den,


Står själv och tittar på tuppen.

På eftermiddagen var det premiärgrillning med den delen av sekten som var hemma. Rasmus fick ta det lugnt eftersom han har öroninflammation.


Äntligen!!! Utan att vara gravid eller amma!!

Dagen efter så var vi ute i parken mest hela dagen innan det blev påskmiddag hos familjen Mattsson.


I parken,


med världens bästa moster.

På söndagen så var det middag i Gamla Enskede hos familjen Wallentin, men innan så gick vi en morgonpromenad hela familjen och spelade lite fotboll nere vid vattnet i Stora Sköndal, älskar sommaren/våren, älskar Sköndal!!


Med mössan som min gammelmormor stickade till mamma när hon var bebis på 50-talet... Ska försöka ta kort på en bild där mamma har mössan för dem är faktiskt ganska lika har jag och mormor kommit fram till så det är väl det som kommer ifrån mig isådant fall!!

Glad påsk på er/ kram Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0