Sjukstuga :(

Idag när jag vaknade så mådde jag inge vidare, förkyld och ont  i halsen. Ringde Rickard när jag gått  upp och hörde knappt att det var han i luren. Han hade också jätte ont i halsen.Novalie är fortfarande snuvig och har en hemska slemhosta så nu är det sjukstuga här hemma.   Vi tror hon blev smittad av Theo (hon får sluta sno hans leksaker)och vi av henne. Hoppas att vi blir friska snart för jag vill inte vara sjuk. Jag fick ställa in träningen idag med Jenny, och det gillar jag inte. Jag vill träna!
Strålande sol och blå himmel ute , då kan man inte sitta inne även fast man är sjuk. Så jag klädde på oss och sen så gick vi ut. Novalie fick gunga för första gången och det var verkligen en hit! Efter det så gick vi och satte oss i gräset en stund tills det var dax för henne att sova. Då la jag ner henne i vagnen så hon fick sova och jag gick och satte mig på en bänk i solen tills det var dax för att gå och hem igen och ge lillsnorpan mat.
Novalie fick en liten present av mig idag, en alldeles egen iphone :)
Stolt iphone ägare :)
Puss och kram Jessica

Kommentarer
Postat av: Mickis

Krya på er! Man behöver inte träna varje dag, lyssna på kroppen om den säger ifrån! (det gör min OFTA)..hahaha..

Gällande sista bilderna..du ska sitta på Andra sidan om Novalie så hon får jobba med musklerna i nacken på vänstersidan! ;-)

Kramis

2011-04-18 @ 17:01:13
Postat av: Stephanie

Hej gummsan, e hon nöjd över telefonen? Hehe så go :) fina flickan, krya på er o hoppas på att se er onsdag <3

2011-04-18 @ 17:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0