Sovmorgon :)

Wiiihoooo Novalie somnade om idag så jag fick sova till 09.30 :) Hon vaknade som vanligt vid 05.30, hon fick i sig lite mat och sen så vaknade vilden i henne. La henne mellan mig och Rickard, och som alltid så kastar hon sig på honom och börjar slita i hans halsband så att han vaknar. Ibland så väcker hon honom med våld, mindre roligt kanske ;) Vi brukar ligga kvar i sängen och busa ( jag halvsover) till klockan åtta sen brukar vi stiga upp, men idag vid halv åtta så blev hon jätte trött igen. Hon fick lite mera mat och somnade om och det gjorde jag också.
Igår så var jag på babysim eftersom jag missade i tisdags. Efter badet så gick jag lite i sickla och shoppade lite kläder till Rickard ( tänk om han skulle få för sig att shoppa till mig ngn gång ;) ) och sen lite mera tyg så att jag kan sy fler mössor och dreggelhaklappar  nu till de som vill ;)
Nya tygerna (övre bild)
Priset kommer nog bli : Mössa 130 kr, 20 kr med extra tryck och 60 kr för en dreggelhaklapp.
Nu väntar jag på att tvättmaskin ska bli klar och att Novalie ska vakna, sen ska jag ta bussen hem till Linda. Blir grillning i sköndal ikväll :)
Puss och kram Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0