Symaskinen är såld :)

Wiihooo idag kom en tjej och köpte min overlock maskin , så nu kan jag börja leta efter en annan maskin till mig som passar mig bättre. Nu är jag glad igen :) Blev tokig på min mamma idag när jag pratade med henne i telefon, så där tokig som man bara kan bli på ens mamma. Mammor är så bra på att påpeka det man redan vet, jag kommer säkert bli likadan. Vi kom in på symaskinen igen... och självklart var hon tvungen att slänga ur sig - varför skulle du provsy med den?VÄLDIGT dumt!!  Jag - Mamma LÄGGA AV!!!! Jag blir tokig på dig, jag veeeeeet att det inte var smart, men nu kan jag inte göra så mkt åt det så lägg ner. Sen skrattade vi åt det... En mamma har tydligen rätten att påpeka allt ;) ÄLSKAR DIG MAMMA!
Imorgon är det babysim igen fast utan Linda och Beccis , tråkigt!
Sen efter det så kanske det blir träning med Jenny. Får se om hon är frisk imorgon (fick precis ett mess att hon är snorig och har ont i halsen). Jag som var sugen på att köra ett riktigt svinpass imorgon. Får hoppas hon mår bättre imorgon.
Fasters sötnos!
THEO♥
Puss och kram Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0