Välkommen tand åtta :)

Igår så blev det först ett träningspass med Jenny och sen efter det så träffade vi upp min kusin Sofie i sickla. Är verkligen jätte glad att hon har flyttat hit igen. Hon är verkligen är frisk fläkt som alltid gör än glad Me love Sofie! ♥
I onsdags så var vi på kvik och kollade upp deras kök. Det blev inte alls som vi trodde, så nu vet vi inte vad vi ska välja. Vi trodde att kvik skulle vara mkt dyrare än Beijer men det skiljer endast 50 kr. Vet inte om vi ska titta hos HTH också eller om det bara kommer göra det ännu svårare för oss att välja.  I helgen ska vi iallfall ut och leta vitvaror. Det är verkligen inte det lättaste,vilken djungel! Jag har en rätt så klar bild hur jag vill att vi ska ha det, så jag hoppas det kommer underlätta lite ;)
Nu har jag nattat Novalie, hon somnade med ögonen öppna. Det ser så läskigt ut,var tvungen att flera gånger kolla så att hon andades. Vet inte varför hon gör så ibland. En gång när Rickard gick in för att titta till henne så låg hon där och med ögonen öppna och bara stirrade . Han blev livrädd och sprang fram och skakade henne, då började hon röra på sig och han kunde pusta ut. Förstår att han blev rädd, nu vet vi att hon kan göra så ibland men det är ändå lite obehagligt.
I onsdags (30 mars) så märkte jag att tand åtta tittat fram, så nu har hon fyra st upptill och fyra nertill. Hon ser ut som en liten vilde när hon visar upp alla.
Idag ska jag in och luncha med Ullis, Annika och Jenny. Hade hoppats på bättre väder men allt är bättre än snö så jag ska inte klaga.
Trevlig helg !
Puss och kram Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0