Kök beställt !

Nu har vi äntligen bestämt oss och beställt kök från kvik. Känns jätte skönt att man tagit det beslutet. Nu kan man börja lägga fokus på annat, som t ex vilken tapet vi ska ha eller vad vi ska ha för golv. Det är verkligen inte lätt, speciellt inte för mig som är en typiskt våg :)
Igår så började vi dagen med att åka till colorama för att titta på lite tapeter till köket och till Novalies rum. Så nu sitter jag här med två tapetprover och kan inte riktigt bestämma mig för vilken som skulle passa  bäst i köket. Ska ha tapet istället för kakel. Novalies tapet var inte alls svår att bestämma, hade jag nästan redan gjort innan vi åkte dit. Ville bara se så att den såg ut som den gjorde på bild. Rickard tyckte också den var fin så den  får det bli. Ska bli så roligt att inreda ett flickrum :)
Novalies tapet som ska sitta på  ena väggen , resten av rummet ska målas (tror jag )
Viken blir bäst ?
Vi tror nog mest på den till vänster... Den kommer väl se stilren ut?
Nu är det verkligen inte långt kvar, börjar snart räkna ner ( eller det har jag nog redan börjat med ) . Köket kommer levereras hem till oss den 19 maj så den 21 maj ska det börjas bygga kök.
Vi åkte även till bauhouse för att kolla på golv.  Men där började jag få ont i huvudet så vi var inte där så länge. Det fick bli sängen för mig när vi kom hem och vi fick ställa in att åka hem till Sofie. Jätte tråkigt men jag hade inte så mkt val.
Nu ska jag leka lite med Novalie :)
Puss och kram Jessica

Kommentarer
Postat av: Linda

Fina grejer. Jag vill verkligen också rusta upp lite hemma. Nya tapeter står högt på listan.

2011-04-13 @ 16:32:31
URL: http://golvlaggare-nykoping.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0