En soft dag !

Idag har dagen sett ut så här, babysim,fikat med Linda, strosat i sickla, en till fika med Linda men denna gång fick vi sällskap av Inke. Sen så  avslutade  jag med att åka till Rickards jobb för att kolla blandare.  Vi hittade en som vi båda gillade,  så nu har vi nästan köpt/beställt  allt som vi behöver till köket. Det återstår att bestämma vilken tapet vi ska ha och belysning.... Vitvarorna som vi ska ha är också beställda nu , det blev de senaste från Husqvarna, mkt nöjd!
Sitter här och funderar om jag ska orka ta mig ut på en löprunda. Det är rätt så skönt väder för att gå ut och springa och eftersom det inte blev ngn träning på klubben idag så borde jag ge mig ut-
Trötta tjejer efter badet...
Nyinköpt skötväska :) (  det blev en converse)
Nej nu ska jag svida om till träningskläderna så jag kommer ut ngn gång.
Puss och Kram Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0