Fredag, igen!!

Idag är det fredag igen, och solen skiner utanför fönstret! Ska jag försöka städa lite inför helgen och finbesök ikväll! Stortjejen kommer hem ;-) Sen ska vi ta en promenad till Farsta och köpa en födelsedagspresent till ett kalas som Rasmus ska på i helgen.

Igår så körde jag styrkeprogrammet på morgonen och var ute och sprang på kvällen, så det blev en riktigt hurtig dag. Det kompenserade vi med lite ost och vin till hockeyfinalen efter löpningen.

Imorgon ska min bebis sova borta för första gången. Det ska bli spännande hur det går, det kommer säkert gå jättebra, hoppas jag iallafall. Rasmus och Rebecca ska sova hos mormor och morfar för jag och Peter ska på 65:års-skiva. Det kanske låter tråkigt men jag kan lova att det blir allt annat än tråkigt, ni som känner Totte förstår säkert vad jag menar;-) Fast det får bli ganska lungt för mig för jag måste kunna köra bil söndag morgon eftersom Rasmus spelar sin premiärmatch i sanktan på söndag kl. 9.

Nu ska jag bara bestämma mig om jag ska träna nåt idag eller inte......

Kram på er/ Linda


Röjaren!!! Lite tidningar och några cd-skivor har blivit råkat ut för Godzilla den här gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0