slut i huvudet....

Idag känns det bara som att jag har letat vitvaror på nätet. Tycker egentligen att det är killgöra, men nu vill jag få det klart så då får man ta tag i det själv :)  Känner mig helt slut i huvudet men jag tror jag har kommit fram till vad vi ska ha. Just nu står det mellan Bosh och Husqvarna. Ska bli riktigt skönt när allt är bestämt och beställt!
Igår hade vi en jätte trevlig kväll hemma hos lillebror och Carro. Vi blev bjudna på en jätte god middag trots att den serverades väldig sent ,21.30 :) Lillebror skulle fixa hemmagjord bea, men det lyckades inte så jätte bra. Men resten av maten blev grym! Tack för en rolig kväll! En av höjdpunkterna från igår var när jag låg och ammade Novalie inne i sovrummet och hör hur Carro sjunger barnvisor för Rickard och lillebror. Det fanns verkligen ingen stoppknapp på henne. Behöver väl inte säga att alkohol fanns med i bilden. Man hörde hur Rickard ropade till lillebror  när han lyckades slingra sig där ifrån- HÖRRU lämna inte mig här själv!!!  Carro skrålade glatt vidare! Låg där inne och skrattade högt för mig själv. ÄLSKAR DIG CARRO!!!!♥ Ser fram emot många myskvällar sen när vi flyttat till Ingarö :)
Sitter och tittar på BB och undrar en grej. Vanessa säger att hon hade pms! Kan en transa ha det?? Kanske jag som är dum eller jag vet inte.
Puss och kram Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0