GRATTIS INKE THORS!!!! HURRA HURRA HUUUURRRA!

Idag var det dax för babysim igen och jag tycker verkligen det är roligt. Novalie tycker det blir roligare för varje gång vi är där, man verkligen ser på henne att hon trivs i vattnet nu. Första gångerna så var hon bara trött och undrade nog vad vi höll på med. Nu ler hon hela tiden när vi håller på och det verkar som hon gillar att dyka också, för hon kastar sig verkligen ner från räcket ( man sätter dem där så att de själva ska kasta sig ner, sen tar man upp dem när de kommit under ytan). Tror det är bra för oss båda, hon blir van vid vatten och jag känner mig tryggare i den situationen .
Novalie är fortfarande förkyld så det blir inte ngn skönsömn för min del. Hon vaknar hela tiden av att hon inte kan andas så bra , så det slutar alltid med att jag får ta upp henne och hon får sova på mitt bröst. Jag får sova halvsittandes.
Här har ni hennes sköna sovstil idag på morgonen. Min sovplats var där där hennes högerarm ligger ;) Hon är bäst på att ta upp hela sängen ... Snorunge ;)
Efter simningen träffade jag upp Jenny . Vi tog en prommis till klubben så att jag fick träna ett litet pass där. Jenny är sjuker och mådde inte alls bra idag. Får hoppas att hon mår bättre imorgon. Efter träningspasset så gick vi tillbaka till sickla och efter det så åkte vi hem. När Rickard sen kom hem från jobbet så åkte vi och veckohandla.
Haft en jätte bra dag idag, får se hur morgondagen blir. Ska in och lämna in bilen på bilverkstan inne i stan 7.30. Har ingen aning varför jag sa att jag skulle komma in så tidigt. Får se vad jag hittar på efter det , kommer vara inne i stan och vänta på att bilen ska bli färdig, så om det är ngn som vill umgås så är det bara höra av sig.
Nej nu är det dax för BB och sen är det jag som ska hoppa i sängs...
Nattsago läsning för lillsnorpan.
NattiNatti ♥
Grattis systeryster på din födelsedag, älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0