En heldag inne i stan.

Dagen började med att Rickard väckte mig 06.50. Tanken var att jag skulle sitta i bilen 07.00 för att jag skulle vara inne i stan kl åtta. Ringde lillebror och frågade om det var sagt att jag skulle vara på bilverkstan  prick 08.00. Som tur var hade vi ingen bestämd tid,  utan desto tidigare desto bättre bara. Rickard hjälpte mig så det gick rätt så fort ändå. Han packade skötväskan och bryggde kaffe och hällde ner det i en termomugg  och sen bar han ner allt till bilen. Så jag fick göra i ordning mig i lugn och ro och dricka mitt morgonkaffe( i bilen), tack älskling!
Novalie sov så sött så jag var tvungen att väcka henne idag, typiskt.Kändes lite taskigt att direkt sätta på henne kläder, ge henne lite mat och sen in i bilen. Men det gick bra, kom fram till verkstan 08.30.
När jag lämnat in bilen så gick jag och mötte jag upp min kusin Sofie på st eriksplan. Vi gick och åt lite frukost på ett cafè och efter det gick vi runt  lite på odenplan. När det sen var dax för lunch så mötte vi upp lillebror och hans arbetskamrater och åt lunch med dem. Efter det så gick jag och Sofie hem till henne eftersom min bil inte hade hunnit bli klar. Har inte riktigt förstått att Sofie verkligen har flyttat hit , det gick så fort allt ihop. Väldigt roligt är det iallfall :)
Hann dock inte vara där så länge för Kjelle ringde och sa att bilen var färdig... Så nu är bilen servad och REN , de tvättade t om  den till mig. Mkt bra service!
Eftersom det inte blev ngn träning med Jenny idag  ,så fick det bli en löprunda när Rickard kom hem. Behövde verkligen komma ut och springa av mig lite.  Kommer inte bli ngn träning med Jenny imorgon heller för hon är sjuk,inge roligt alls. Får se vad jag hittar på för hemma träning.
Nej nu är det dax för Grey`s...
Puss och Kram Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0