Dagen och helgen som varit.

Helgen började i fredags med att Karin kom på besök. Men först fick jag leka lite lyxhustru genom att få ansiktsbehandling medan mormor passade Becca, med åldern kommer fåfängan just nu har jag en massa saker jag vill göra med både ansikte och kropp, jag som aldrig skulle ändra på något förut. Saker som jag skulle vilja göra:
1. tre nya tattueringar
2. ta bort påsar under ögonen
3. tattuera ögonbryn
4. ta bort åderbråck
5. bygga på naglarna
6. bleka tänderna
7. hårförlängning
Shit vad snygg jag skulle bli om jag gjorde allt det där;)

Jaja efter ansiktsbehandlingen fick jag åka hem och städa inför finbesöket från Linköping så då var det slut på lyxlivet. Sen kom iallafall Karin och sen kom även Jennie, Patrick, Sanna och Kristoffer över och vi åt Tacos, just det Rasmus hade en sovkompis från klassen här så han var väldigt förväntansfull och hoppade upp ur sängen kl sex på morgonen. Senare på kvällen kom även Felicia och Jenny så det blev riktigt fredagsmys.

Karin bebistränar....<3

På lördagen var det full fart igen, Peter gick över till Robin och Carro kl nio för att hjälpa till med flytten och då kom Dogge över hit. Sen körde vi hem Tobbe och Dogge följde med mig, Becca och Rasmus på hockeyskolan sen körde vi Rasmus till farmor och farfar för dem skulle gå på Djurgården hockey, sen ner till Sköndalshallen för att se GT, sen till Robin och Carro och hjälpa till med flytten och till sist hem med barnen och titta på melodifestivalen i sängen eftersom vi skulle upp kl sex dagen efter för Rasmus skulle ha fotbollsturnering.

Becca hänger en grabbarna!!

Söndagen var vi på turneringen som gick bra, det förlorade en och vann tre. Sen var jag med Jenny, pappa och Patrick på hovet och kollade på Bajen hockey i div 3, jättespännande! De vann med 12-4!!!


Bajen hockey div 3!!!

jag och syster roade oss på hovet eftersom matchen var så grymt spännande!! <3<3<3


Så undrar jag varför jag är trött idag????

Idag har jag iallafall varit på banken, fikat med Hille och träffat Johanna en stund och nu ska jag ut och springa.

Det är jobbigt att vara mammaledig,

puss på er/ Linda

Kommentarer
Postat av: Jennie

Vi sprang nästan....kram

2011-02-28 @ 20:40:42
Postat av: Jenny

Vilken helg ni/vi haft :) snor bilden på dig och mig <3 <3

2011-02-28 @ 23:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0