Dax att skriva ett inlägg kanske...

Nu har jag inte skrivit på jätte länge... Jag har inte hittat på ngt speciellt och sen har jag inte orkat skriva ngt. Känns som jag har gått i ide efter att jag blev sjuk. Det brukar ta ett tag innan jag kommer i fas igen efter jag varit sjuk. Jag har inte tränat ngt, jag har förbrukat alla frikort ( för socker intag) plus lite till. Känns bara blääää, socker är Usch!
Ngt som jag har sysslat väldigt mkt med de senaste dagarna är att kika på massa inredning och dylikt till vårt hus som vi ska flytta till. Jag gick in idag och tittade på alla bilder vi har på huset... Hela jag fylldes med lycka! Längtar så himla mkt tills vi få flytta in.
mums med mat :)
Nyvaken liten snorpa!
Skriver mer ngn annan dag.
Puss och kram Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0