Ensamma igen!

Nuförtiden så är måndagar bästa dagarna, då har man intensiv-umgåtts hela helgen, den här gången så var det ännu skönare eftersom vi har varit tillsammans hela förra veckan också. Så idag när Peter och Rasmus hade gått så satte jag mig med Becca i soffan och åt en riktig brakfrukost samtidigt som vi och slökollade på Jims värld efter ett tag så slumrade vi båda två på soffan. När vi vaknade så ringde jag till mormor och frågade om hon ville fika med oss så det gjorde hon. Efter det så gick jag på en långpromenad med Becca sen kom Peter hem och åt lunch med oss. Sedan var det dags att gå ner på torget och fika med Daniel tills två för då hade jag en tid på banken.
Efter det var det bara att åka och hämta Rasmus på skolan för att sen åka på fotbollsträning och nu sitter jag med datorn i knät och kollar på familjen annorlunda och är överlycklig att vi bara har två barn:) Själklart med ett glas rött framför mig, jag och Peter har nämligen börjat försöka äta lite nyttigt och då läste jag i Expressen att ett glas rödvin var bra för förbränningen och äntligen fick jag med mig Peter på dieten;) Snart börjar Spårlöst som är mitt favoritprogram, en perfekt måndag med andra ord!!


Det är få förunnat att kunna göra något tillsammans med sina barn som båda faktiskt tycker är roligt.

Min stora skidkille

Becca-bus, stora tjejen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0