Grubblar .... Stora problem ;)

Ligger och grubblar om man ska köpa busskort eller inte imorgon. Det är så jobbigt att ta bilen in till stan jämt och ständigt, hitta parkering osv. Skulle vilja att det fanns ett veckodagars kort som man skulle kunna köpa. Det bästa vore juh om man skulle få åka gratis på pendeltåget också ,som man får göra på bussen när man har barnvagn. Kan inte bestämma mig, Jag kommer ta pendel in imorgon och på fredag. Sen tränar vi juh på klubben ( i Slussen )nästan varje dag. Frågan är hur mkt jag kommer använda kortet, 4 av 7 dagar ? Får nog köpa mig ett :( Varför går det ingen direkt buss till stan från handen för :( Har även fått min byxor från Nelly. Tyvärr så är nog stl s förstora, gaaah! Man kanske kan fixa till dem i midjan lite, eller så får min rumpa ta och växa lite:) Får ta med dem imorgon så får Jenny kika på det. Stora problem jag har att grubbla på ikväll :p Kram Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0