Jag och hemmaträning går inte ihop!

Var hos sjukgymnasten igår och fick nya övningar, jag var starkare än förra gången så nu kunde vi bygga på lite mer. Sanningen är den att jag fuskat lite de senaste veckorna. Jag har verkligen svårt att motivera mig när jag ska träna hemma, det finns så mycket annat att göra, det är ungefär som att plugga hemma det går inte heller. Som nu, jag har gjort två varv och jag har ett kvar, då har jag passat på att sätta på diskmaskinen, surfat lite och nu skriver jag ett blogginlägg. Jaja det är iallafall bra att ha någon att gå till som ska kolla om man har gjort det man ska för man blir sporrad att fortsätta så nu tar jag nya tag, igen;)

Ikväll ska jag iallafall få träna handboll så det ska bli kul, Peter har hockey igen men mamma ska komma hit och passa barnen.

Idag sak jag äntligen få träffa Jessica och Novalie igen, har saknat dem jättemycket. Nä nu måste jag väl fortsätta med träningen.

Kram på er/ Linda


Buddha;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0