Kan knappt gå....

Nu har jag kommit igång med träningen igen, det känns kan jag meddela. Efter gårdagens träning och dagens pass så kan jag knappt gå. Det jobbigaste är när man ska ska sätta sig ner eller resa sig upp... Hahaha nu såg jag en reklam på tv:n om en fåtölj (seat up) som hjälper än att resa sig upp och sätta sig ner  i fåtöljen. Det kanske är en sådan man ska skaffa sig, tror dock det är riktat till de äldre folket men den skulle behövas just nu :)
Ngt annat jag har kommit igång med är att sy mössor, hur kul som helst. Tanken är att jag ska börja sy lite barnkläder till Novalie, men jag får ta ett steg i taget. Så på min önskelista nu står det, symaskin. Fick låna svärmors igår så jag kunde komma igång. Jag kom på i söndagskväll att jag ville börja sy,och ivrig som jag är när jag har kommit på ngt så vill jag göra det direkt. Så igår när jag åkte och ställde bilen i sickla innan träningen,så sprang jag in och handlade lite tyg så att jag skulle kunna börja sy när jag kom hem... När jag sen satte mig vid symaskinen så insåg jag att jag inte suttit bakom en symaskin sedan jag gick ut nian.  Så jag fick snällt vänta till svärmor kom hem för jag kunde inte ställa in den rätt. Det blev två mössor igår och en imorse. Köpte lite mera tyg idag :)
Imorgon ska nog jag och Jenny hem till mamma och hälsa på henne och sen på torsdag så ska jag och mamma till Sofie och klippa oss, sen träna med Jenny och Kristin. Fredag är det lunch med Ullis sen träningen och sen middag hemma hos familjen Ekström. Lördag lunch hemma hos farmor...Full rulle hela veckan :)
Puss och kram Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0