Måndag

Idag är den enda dagen den här veckan när jag inte har något inplanerat så vi började dagen med att ta det lugnt och äta en ordentlig frukost, sen när Becca somnat om så passade jag på att sortera tvätt, bädda och plocka lite. När hon sen vaknade så åt vi lunch sen åkte vi en sväng till Farsta med mormor och åt lunch. Sen gick vi runt och tittade lite, köpte lite vårkläder till Becca. Börjar känna lite längtan till våren, men orkar verkligen inte gnälla tycker fortfarande att det är helt ok, Hellre vitt och kallt än blött och grått, men snart kommer våren!

Imorgon ska jag till förbundet på lunchmöte så då tänkte jag passa på att gå lite på söder och fika där, på onsdag ska jag till sjukgymnasten vid kungens kurva så då tänkte jag passa på att gå lite på IKEA, på torsdag tror jag att jag och Jessica ska försöka ses, på fredag ska jag få ansiktsbehandling när mormor passa Becca och på lördag kommer Karin, undrar hur jag ska överleva den här jobbiga veckan ;-)

Såg på Big brother igår och tänkte på hur nära det var att Linkan klev in där för några år sedan, tänk vad annorlunda ditt liv sett ut om du gjort det. Vilken tur att det inte blev så och vad som känns som ganska små beslut hur de kan påverka våra liv. Om Jennie hade valt att spela kvar i Polisen för åtta år sedan, vilket var väldigt nära att hon valde, så hade hon inte flyttat till Sköndal och vi hade inte varit så nära som vi är nu. Om Jenny inte hade surfat runt på olika föreningars hemsidor för att leta nyförvärv, för nio år sedan, och råkat hitta att en linjespelare som heter Karin skulle åka till Stockholm och plugga så hade vi inte känt Karin. Tänk vad våra liv hade varit annorlunda utan varandra!!

Kram Linda




Dagens outfit: blommig blus med våriga snickarbyxor från HM.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0