Morgonstund...

Fredag morgon och klockan är 06.30, väldigt tidigt tycker jag, men tydligen inte Becca! Kl 6.00 skulle hon upp idag, jag försökte verkligen få henne att somna om men hon spottade ut nappen och sa dadadada samtidigt som hon gör en halv situps i försöka att komma upp och sitta. Jaja jag ska väl inte gnälla hon somnade kl. sju igår och sov hela natten utan att vakna en enda gången så det är inte konstigt att hon är pigg kl sex.

Igår tränade jag handboll och det var såååå roligt, jag kunde vara med mycket mer än vad jag kunnat förut men det betydde ju också att det blev dubbelt så jobbigt. Matchen blev en riktig intervall-körare men det är ju det som är det roliga att få träna kondition samtidigt som man jagar en boll man glömmer liksom bort att det är så jobbigt då. Igår var det jag, Jennie och Inke som var oldisarna plus Tessan, Li och Elin men dem kör ju redan innan. Jennie hade med sig Sanna så det kändes som förr i tiden, Kristoffer var ju lika gammal som Jennie det året Jennie kom till oss och Rasmus var fem månader, det är alltså sju och ett halv år sen, helt sjukt vad tiden går fort. men igår kändes allt som vanligt igen med Jenny och Totte på läktaren. Nästa vecka ska jag nog träna både tisdag och torsdag om det funkar här hemma, tjohoo!

Idag ska jag till jobbet och hälsa på, sen kanske jag kommer att umgås lite med Jennie som är hemma eftersom Sanna har varit sjuk i veckan, vi får se vad dagen bjuder på!

Nu ska jag väcka resten av familjen, sen ska jag göra frukost och fixa allt åt Rasmus, sen när dem har gått så tror jag att jag ska krypa ner i sängen en stund igen och mysa lite med min bebis:)

Kram på er/ Linda


På fritids när vi väntar på Rasmus.

                    
Mys i soffan.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Ja de va jätte kul att ni va med igår. Bara Linkan som saknas nu.... Ha en bra dag puss och kram

2011-02-18 @ 07:28:17
Postat av: Jessica

Chansen att jag kommer komma ner är nog väldigt liten. Men man ska aldrig säga aldrig. Kanske börjar köra med gustavsberg istället :p PUSS

2011-02-18 @ 15:44:41
Postat av: Linda

Du skulle bara våga!!! ;)

2011-02-18 @ 20:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0