Slappardag

Idag har vi inte gjort någonting, vi gick upp jättetidigt för att Rasmus skulle vara hos ögondoktorn kl 7.30 i Huddinge. Det gick bra, han har bra syn nu och behöver bara glasögonen ett år till sen får han välja om han vill ha glasögon eller inte.

Efter att vi lämnat Rasmus på skolan så åkte jag och Becca hem och la oss på soffan och där har vi varit tills nu, orkar inte göra någonting, bad till och med Carro att ta hem Rasmus från skolan!

Igår var vi på sångstund i kyrkan och även om det inte riktigt är min grej så gillade Rebecca det väldigt mycket och det var trevligt att fika lite efter och att kunna ge henne lunch där. Så efter det så gick vi på promenad med Robin och sen fikade vi en stund hos mormor. Sen var det dags för sexmånaderskontrollen, vilket gick bra! Hon fick som doktorn sa full poäng, hon följer sin kurva som är den under medel, hon var 67 cm lång och vägde 7450. Men hon är lite gnällig just nu, allmäntillståndet verkar sådär, det är nog lite tänder, snor, dregel mm. Just därför var det skönt att ta det lugnt idag, men ikväll ska jag träna handboll håller tummarna för att jag klarar det!! Vill så gärna. Ikväll ska vi vara några äldre med på träningen så att tjejerna i a-laget får spela lite match, ska bli roligt!

Imorgon får jag träffa Åsa och kanske Lina på lunch, hoppas det. Åsa är här just nu och på lördag kommer hela familjen hit och ska äta middag med oss och sova här, längtar!!!!! <3<3<3

Hörs snart/ kram Linda

Till alla som undrar om jag alltid är glad, nej det är jag inte........

Kommentarer
Postat av: Hovén

Kul att höra att du är tillbaka på handbollsplanen. Ni "äldre" gör säkert succé på plan!



Roligt att följa er via bloggen även fast ni ger mig lite ångest över er mat och träningsdisciplin - imponerande!



Kram från Emma

2011-02-11 @ 02:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0