Snökaos igen... suck!

Nu tror jag nog att alla är trötta på det här vädret som kom idag, såg inte så många glada miner inne i stan idag när snön yrde. Nu vill jag verkligen ha vår!  Jag ser fram emot många långpromenader och kaffe pauser i solen sen. Snart är väl den här men just nu känns det som att den är långt borta.
Idag så träffade jag mamma inne i stan vid halv elva tiden, först gick vi åt en god lunch på en thai restaurang inne på odenplan, därefter gick vi till Sofie för att bli klippta. Denna gång fick Sofie klippa mer än vad hon brukar få göra, så nu är håret minst 10 cm kortare... Känns lite ovanligt men samtidigt lite skönt.
Egentligen så var planen idag  att efter jag varit hos Sofie så skulle jag tränat med Jenny och Kristin. Men eftersom detta oväder kom så ställdes det in, så jag åkte direkt hem istället , tur var nog det för vilket väder det är ute nu.
Mammsen är ju sjukskriven nu(eftersom hon gått och brutit armen), så nu har jag umgåtts med henne två dagar i rad. Har saknat henne nu när man inte träffas lika ofta eftersom man bor så långt ifrån varann.
Igår så åkte jag och Jenny hem till henne och åt lite lunch och fikade, mkt trevligt. Sen innan jag åkte hem så hjälpte jag henne att färga hennes hår. Hon har det inte så lätt nu när hennes höger arm är gipsad. Älskar dig mamma!








Imorgon så ska jag in till stan igen, då ska jag luncha med Ullis och sen fika med Annika och efter det träna med Jenny och sen hem till familjen Ekström på middag... puuuh !fullt schema hela dagen ...
Nää nu ska jag gå och måla undersidan av gunghästen innan jag hoppar i sängs, så att den blir färdig snart :) Tror det kommer bli så bra.
Puss och kram Jessica

Kommentarer
Postat av: Petra

va fin du blev i håret <3

2011-02-11 @ 13:25:01
Postat av: Jessica

Tack gumman! Hade tänkt åka till gallis igår och lämna pengarna till dig men jag kom ingen vart :( PUSS

2011-02-12 @ 08:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0