På benen igen :)

Idag är jag uppe på benen igen , wiihooo! Blev sängliggandes igår ,  min kropp klarade inte av att hantera allt socker som den fick i sig i helgen .  Jag har struntat i mitt socker förbud, inge roligt när man inte gör ngn "tävling" av det och sen så kan jag behöva få i mig lite onyttigheter ibland. Jag vill faktiskt inte gå ner mera i vikt nu, kommer  bara se sjuk ut om jag gör det. Är ingen tjej som ska vara smalsmal, tycker det är snyggare när det finns lite att ta i.  Det här trodde jag aldrig att jag skulle säga men så är faktiskt läget just nu. Bara för det så betyder inte det att jag ska äta godis varje dag, en gång i veckan ska jag hålla mig till. Nu ska det börjas bygga muskler !

Allt som jag skulle göra i fredags ställdes in pga av ovädret som kom. Jag hoppas att det var sista gången , för nu vill jag ha vååååår!
I lördags så åkte vi och hälsade på min farmor efter träningen. Jätte mysigt att träffa henne, det var så länge sen och hon blev så glad. Efter det åkte vi hem till familjen Ekström och hade en jätte mysigt kväll. Alltid lika mysigt att åka dit. Är så impad av Ullis, hon är så grymt duktig med träningen och rökningen. Så roligt att se henne så lycklig!! ME LOVE ♥
I söndags så hade vi besök av Rickards storebror Max och Mikaela. Nu är det inte långt kvar till deras lilla skit tittar ut ( april) så de var här och hämtade korgen. Vi hade en trevlig helg med andra ord...
Imorgon så ska jag till farsta och träffa Sniffi och Ella. Det var verkligen jätte länge sedan vi sågs så det ska bli kul att se lilla Ella.
Nu kan man sitta upp ...
Idag kom mannen/pappa hem lite tidigare .... ♥
Idag fick Novalie sin doppresent av stormorbror och stormoster ♥ ♥ ♥
Kommer bli SÅÅÅÅÅÅÅ FIN i hennes flickrum sen :)

Kommentarer
Postat av: Moa

Gud vilken häftig tavla!!! Vet du var dem har gjort den?? kram

2011-02-15 @ 19:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0