Det är stressigt att vara mammaledig ;)

Idag har det varit en väldigt skön dag :)
Började dagen med lite hemmaträning, sen efter det så åkte jag till farsta och fikade med Sniffi och Mia. Var jätte länge sedan jag träffade dem så det var jätte roligt att ses. Speciellt roligt var det att se Sniffis lilla tjej Ella. Hon föddes exakt 1 månad efter Novalie, alltså den 20 sep. En liten mini chubby ♥ Så söt så!
Imorgon så ska jag in till klubben(Nexus Fightcenter) och träna med Jenny. Mamma kommer också komma dit :)
Hon får mysa med barnen och vi får träna,perfekt! Efter passet så ska vi gå och äta lite lunch och umgås lite, så det kommer bli en kanon dag imorgon också. Fredag likaså! Lunch med Ullis vid 11.30 och sen fika med Annika efter det ( och om Hasse får en lucka i hans fullspäckade schema, så kanske vi har turen att även han kommer och fikar med oss ). Det är jobbigt att vara mammaledig ;) Hoppas även jag kan  få in ett träningspass med Jenny på fredag också.
Idag fick Novalie rida lite gunghästen, väldigt poppis. Hon blev inte glad när vi lyft bort henne därifrån.
Tjejen med massa tänder....
Och fler tänder är på gång.... Att amma denna tjej är som att hoppa ner i en hajbur utan galler ;)

Puss och kram JEssIcA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0