Lattemorsorna fikade i farsta idag <3

Idag har jag haft en jätte skön dag, man skulle kunna tro att det var fredag. Vaknade upp av att lillsnopran låg och jollrade bredvid mig, eller så var det smällen i ansiktet som jag vaknade av . Vi gick upp , åt lite frukost, jag passade på och tvättade lite kläder och sen gick jag ut på en lång prommis( 80 min). Efter den sköna starten på morgonen så gjorde jag i ordning mig och åkte till farsta centrum och träffade Linda.  Det var verkligen en evighet sedan ( konstigt nog) vi sågs , så det var jätte roligt att träffa henne och  lilla Beccis. Beccis var i sitt esse och var igång hela tiden, Novalie satt bara och tittade på henne , lite i chock tror jag :) Novalie är oftast lite reserverad i början men efter ett litet tag så brukar även hon också komma igång. men inte som Beccis, hihihi.
Nu sitter jag i soffan och är proppmätt efter all tacos jag tryckt i mig... Att man aldrig lär sig :(
Imorgon blir det träning lite senare än vanligt och sen efter det ska vi hem till familjen Ekström på middag.
Nu ska jag umgås och mysa med mannen i soffan, vi har ff :)
Puss puss

Kommentarer
Postat av: Hille

De är ju för söta!!! Morr.

2011-02-25 @ 09:35:38
URL: http://hillesblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0