Helgen i sin helhet och idag...

I fredags var det egentligen meningen att vi skulle hem till familjen Ekström på middag. Men Fredrik blev magsjuk så det fick bli en kväll här hemma istället.  Det blev väldigt mysigt det också. Vi gjorde hemmagjord pizza och jag fick titta på let´s dance :) Äntligen åkte den där Alexandra ut, jag klarade knappt av att titta på henne.
Lördagen startades med en löprunda sen efter det så åkte vi ut till nacka och hämtade nya vagnen vi beställt. Så nu ska vi sälja den gamla vagnen( våran 6 månaders gamla vagn ;) )
Efter det så släppte Rickard av mig vid sköndalshallen. Där mötte jag upp Karin och Linda, gt/söder hade match. Ingen höjdar match men det var roligt att se tjejerna spela. Lördagskvällen spenderades med en stor godisskål i soffan och melodifestivalen. Innan melodifestivalen började så gick det en film på femman som vi tittade på. Den handlade om ngr hundar som blev kvarlämnade på Alaska i typ 175 dagar. Vet inte vad det var med mig men jag satt verkligen och hulkgrinade till den, fick byta kanal flera gånger bara för att jag inte klarade av att titta. Jag har blivit ännu mer blödig nu när jag blivit mamma.
Söndagen bjöd på en mysig fika med Karin och Hasse inne på söder och sen brunch med min bröder och deras flickvänner och min man såklart.
Helgen har med andra ord varit kanon!
Idag blev det att vi tränade lite senare än vad vi brukar göra, så det blev en lugn morgon och fm här hemma. Jag hann tvätta lite och ta det lite lugnt innan det var dax att åka iväg. Mannen dök t.om upp och åt lunch här hemma. Blev en väldigt skön måndag :) Imorgon blir det träning och sen ska vi till barnläkaren och kolla upp Novalies nacke. Det har blivit mkt bättre så jag tror inte det är ngn fara, men det skadar inte att kolla upp det.
Sussar sött i sin nya vagn
Storebror med sin lilla son
Det ska börjas i tid, Theo läser lite :)
Puss och kram Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0