soffläge...

Lillsnorpan sussar, svärföräldrarna är på landet och älsklingen är i katrineholm...
Imorgon kommer Rickard äntligen hem, ska bli så skönt att ha honom hemma igen. Ser fram emot att ha ngn att äta middag med. Nu har det inte blivit så mkt matlagning för min del de senaste två veckorna. Har inte orkat och sen har jag inte haft ngn lust med  ngt så jag har struntat i det och ätit mackor till middag istället. Nya tag på måndag!!!
Idag åkte jag till sickla för att titta i lite inredningsbutiker, det finns så mkt fint :) Hittade lite fina grejer men jag köpte inget, åkte dit bara för att få lite inspiration. Börjar få en klar bild hur jag vill att vi ska ha det. Gillar att Rickard har lagt över all inredningen på mig, det är ju såååå roligt !
Har insett att Novalie har en snäll moster och en elak ;) Jenny ringde och skrattade åt lilla chubby idag och kallade henne tjockiiiis! ♥
hehehehe! Blev ingen killkeps för Novalie....
När vi kom hem idag så ställde jag mig och lagade mat till Novalie. Testade idag att laga palsternacka till henne. Hon tyckte inte det var lika gott som burkmaten som jag köpt i affären. Hon fick kräkreflexer och rysningar hehehe Burkarna jag köpt i affären har ju varit en blandning av palsternacka/potatis och potatis/majs, så de smakar väl lite bättre än ren palsternacka :) Nästa vecka är det dax för testa morötter.
Min kära mamma ringde mig i morse och berättade att hon halkat och fått en fraktur på armen, så nu är hon sjukskriven i minst 2 veckor och gipsad upp till armbågen. Så nästa vecka ska vi åka och mysa och umgås med mammsen/mormor ♥
Puss och kram Jessica

Kommentarer
Postat av: Emma

Oj vad din lilla tjej växer Jessica! Så söt hon är! Och lik dig! :)

Hoppas ni mår bra.



Kram Emma

2011-02-03 @ 22:23:01
Postat av: Mickis

Blanda i lite potatis med palsternackan så blir smaken mildare och säkert lite godare ;-)

Kram

2011-02-03 @ 22:36:18
URL: http://twitter.com/mickislindberg
Postat av: Jessica

Ja det har gått väldigt fort, hon har nog stannat upp lite nu( hoppas jag) Men det är roligt att se utvecklingen :)

Ska testa att ha in lite potatis också så det kanske blir lite godare.

Emma hojta till när du ska åka och besöka Mickis igen för jag hakar gärna på :)

Puss och kram

2011-02-04 @ 10:55:10
Postat av: Linda

Potatis och en stor klick smör!!! Puss nästa vecka då börjar vi om;-)

2011-02-04 @ 14:07:42
Postat av: Emma

Absolut! Det vore kul!

Vi hörs om de. Kram

2011-02-05 @ 21:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0