Äntligen helg...

Hade hoppats att det skulle vara lika fint väder idag som de varit de andra dagarna denna vecka. Planen var att gå ut och gå på en lång promenad. Det känns som det var en evighet sedan jag var ute och gick, får se om jag går ut och går ändå. Vädret har ju inte hindrat mig förut men just nu är jag inte så sugen. Måste verkligen komma igång med träningen igen, mår inte bra av att INTE träna. Har försökt hitta kettlebells men den vikten jag vill ha är slut över allt, vill har lite redskap här hemma så man kan köra lite hemmaträning. Bättre än ingen träning alls :)
Novalie har härjat hela morgonen så nu när jag inte ville gå ut och gå så fick jag lägga ner henne i hennes säng igen, hon var så trött så hon somnade direkt. Så nu kan jag passsa på och skriva ett inlägg och sen kolla lite inredningsprylar, jag kan inte få nog...
Ngr möbler som jag redan har köpt/beställt  :)
(2 st vita hyllor)
Jag har alltid med mig mitt inredningsblock där jag skriver upp allt jag ser av intresse .. mupp Jessica!
Detta står på köplistan...
...
Igår kunde jag inte somna så då gjorde jag detta...Blev trött till slut :)
Nej det får bli ett kort inlägg för jag vill hinna med och göra lite annat medan Novalie sover ♥
trevlig helg!
Puss och kram Jessica♥

Kommentarer
Postat av: Kristin

Hej vännen! En sån där lampa men i svart har vi stående här hemma, om du inte redan har köpte den och vill ha en svart så får du gärna köpa våran :-) Den är jättefin men passar inte riktigt in hos oss just nu!

Hoppas att du hittar dina kettelbells! Kanske syns vi på centret till veckan, jag ska köra måndag 17.15 samt ons eller tors runt 17! Kramis//Kristin



2011-02-05 @ 12:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0