Lördagen spenderades ihop med min älskade familj...

Idag har vi varit  och hälsat på hemma hos mammsen och Lasse. Det var ett tag sedan man träffade mamma så det var dax för henne att få gosa lite med Novalie( i den mån hon kunde med en arm). Blir ju inte lika ofta man ses nu när vi bor här i handen, men mer lär det bli sen :)
Storebror och Jenny var och också där så jag passade på och myste massor med lillchippen. Han börjar sakta men säkert biffa på sig , inte i närheten av lillsnopran men ändå, hehehe Ingen lätt match att komma upp i hennes vikt ;) Theo är så fiiiin och mysig! Kommer bli så roligt sen när de växer till sig båda två och kan springa runt och busa med varann. Är så glad att jag och Jenny(storebror)  fick så tätt in på varann , för jag tror att Novalie och Theo kommer få vara med om mkt roligheter tillsammans, Chubby och Vesslan :)
Fasters favvis Kille ♥
Virgil Lillchippen Vesslan Theo Gunnar Lindquist
Mitt bustroll :)
Efter vi varit hos mamma så åkte vi till björknäs och köpte gunghästen. Det kommer bli så bra sen när jag fått måla den vit. Hade jag haft färg hemma nu så hade jag börjat måla den redan nu... Är ju så ivrig när jag fått för mig att fixa ngt, inge bra tålamod här inte ....
Sen efter vi hade köpt den så åkte vi tillbaka ut mot värmdö för att hälsa på lillebror och Carro. Blev bjudna på en jätte god middag och trevligt sällskap framför melodifestivalen.
Lördagens middag: Gustavsbergs öfvre Plankstek  (gjord på deras hemmagjorda planksteksbricka )
Nu är det jag som ska hoppa i sängs så jag är pigg på min gudsons kalas imorgon. Kan inte förstå att han redan är 3 år, åren bara rusar iväg....
Jontes paket...
Novalie hade ju lite svårt för att somna i fm, trots att hon var jätte trött...
Så här såg det ut andra gången vi kom in för att titta till henne. ♥
Puss och kram Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0