Rickards skola är äntligen slut för denna gång :)

Lördag idag och familjen Holst är åter samlad :) Nu är Rickards skola äntligen över för denna gång, nu dröjer det till aug till nästa gång han åker iväg. Denna månad har gått väldigt fort, trodde den skulle kännas mkt jobbigare än vad den gjort. Att bo hemma hos ens svärföräldrar funkar faktiskt JÄTTE bra :) Inte alla som skulle klara av att göra det, men mina är av den bästa sorten :) Vi är så tacksamma över att vi får bo här , inte alla som skulle orka få hem sitt barn igen i vuxen ålder + fru och bebis. Vi har försökt att anpassa oss så att vi inte ruckar på deras rutiner och jag tror att vi har lyckats rätt så bra... de är verkligen inte svåra att bo ihop med ( hoppas de tycker detsamma, hehehe).
Igår när de hade slutat snöa så åkte jag till Mio här i handen och handlade den vita pallen och fårskinnsdynan. De har faktiskt mkt fint där. Ngt som hamnade på min vill ha lista är denna fåtölj med pall och ljusglasen...
När Novalie sov middag i går så var jag inne och kollade lite på blocket efter en gunghäst till henne. Hittade en som vi ska åka och köpa i dag ute i Orminge. Jag ska måla den helvit och sen köpa en fårskinnsdyna till den :)
Bilder från igår...
Mätt och belåten liten skit...
Övar på att gå lite...
Morgonpigg liten snorpa idag....
Gnuggat ögonen och gäspat massor men vill inte riktigt sova middag.
Rickard testade lägga ner henne i sängen... Vi hörde henne ligga och prata jätte mkt och efter ett litet tag gick vi in och tittade till henne....
Puss och kram Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0