Trött tisdag!

I dag har jag varit trött, det var en ganska tuff natt med täppt bebis som skriker i sömnen eftersom hon hela tiden spottar ut nappen, en sjuåring som har åkt helikopter i sängen och därimellan när jag lyckats sova så drömde jag samma mardröm hela tiden som var så äckligt realistisk så det kändes som det var på riktigt......

Vilket fall som helst så efter frukosten tog jag en långpromenad till Trångsund i snömodden vilket var rätt kämpigt och det märks på hostan blir sämre i stockholmsluften och det är rätt tungandat så därför har jag tagit det lugnt med träningen den här veckan. Förut kunde jag gå omkring och vara sjuk hela vintern/hösten/våren just för att jag alltid tränade även fast jag var dålig nu har jag inget lag som väntar på en så då kan jag styra det lite mer själv.

Varför jag gick till Trångsund var för att jag har sökt lite extra jobb som massör, har funderat på det länge att jag borde använda mig av den kunskapen, speciellt nu när man har lite mindre pengar. Efter det så gick jag och träffade Emelie så åkte vi kommunalt hem till mig och åt en lunch sen drack vi kaffe och slökollade på TV i soffan, det var jättemysigt.

Dieten går fortfarande bra, vi har inte avvikit från den någon av oss, får se om det ger någon effekt. Idag lagade jag faktiskt maten och det blev torsk med salladslök som jag stekte och sen kokade i kycklingfond, jättegott faktiskt!

Nu börjar hon lite vilja röra sig mig och blir arg när hon inte når saker när hon sitter, men hon vill fortfarande inte ligga på magen någon längre period, hon kommer säkert bli en sådan som sitter på rumpan och hoppar sig fram!

Imorgon så ska jag pröva på sångstunden på öppna förskolan och sen är det en något sen sexmånaderskontroll.

Ha det gött, kram på er/ Linda


After-ski....

r
Det är gott med mat!


Kommentarer
Postat av: Hille

Vilken gullunge!!!

2011-02-10 @ 10:56:58
URL: http://hillesblogg.se
Postat av: Linda

Tack gumman, när ska vi ses då? kram

2011-02-10 @ 15:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0