Uttråkad!

Hur kan man gå från total tillfredställelse till uttråkad och rastlös på en och samma dag. Har haft en helmysig dag med möte på förbundet och sen fika med en fd arbetskompis som också är mammaledig, strosat lite på söder och sen åkt hem. Problemet är att jag behöver röra på mig och jag kan inte idag för att jag är låst här hemma, trodde jag skulle kunna träna handboll idag men hade glömt bort att jag är hockeyänka nu för tiden. Så nu sitter jag här i soffan och tycker synd om mig själv som måste vara hemma och vara rastlös!

Får se om jag orkar göra lite styrkeövningar här hemma, men det är såååååå tråkigt, måste bestämma mig hur jag ska göra med gymkort snart.

Hörs imorgon kram på er/ Linda


Några som inte är uttråkade av att sitta i soffan......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0