2 tänder till börjar titta fram....

Idag märkte jag att lillsnorpan början få tänder upptill också.  Hon har varit lite gnällig de senaste nätterna och vaknat lite till och från. De två senaste nätterna har hon bara velat sova hos mig , hon har liksom inte kommit till ro i sin säng. Nu förstår jag varför, det är väl tänderna som irriterar.  Stackars liten ♥ Håller tummarna att denna natt blir bättre och att hon vill/kan sova i sin egen säng. Man sover inte så jätte bra när man har henne liggandes bredvid sig, man vaknar titt som tätt och tittar så allt är ok med henne.
Idag har jag inte gjort ngt annat än att kört ett träningspass med Jenny. Det blev ett riktigt jobbigt pass, känns ibland som vi tar oss lite vatten över huvudet. Men har vi skrivit det på tavlan så är det bara att köra :) Imorgon har vi bestämt att det ska bli en vilodag från centret... Kändes riktigt skönt när vi bestämde det efter vi kört dagens pass men nu ångrar jag nästan det. Vi ska ska köra på torsdag och fredag också så det kanske är bra att kroppen får vila lite. DET ÄR JU SÅ ROLIGT!
Imorgon ska vi till bvc på 5 månaderskontroll, och det betyder att det är dax för att ta spruta igen, ett i varje ben. Inget jag ser fram emot... Efter det så ska jag hem till Linda, vi ska ta en prommis och sen ska Linda bjuda på lunch.
Rickard åkte ju tillbaka till katrineholm i måndags, inget han var så glad över. Men efter den här veckan ( som snart har gått) så är det bara två veckor till ,sen är han hemma i 6 månader innan det är dax igen. Idag så pratade vi via skype för första gången. Har aldrig gjort det tidigare men nu har vi installerat in det, riktigt läckert faktiskt. Novalie tyckte det var jätte spännande att se och höra pappa. Roligt för Rickard också att kunna få se sin dotter varje dag trots att han är borta ifrån oss .
Var väldigt roligt att trycka på mammas dator också....
Går redan och längtar till frukosten imorgon. Det är verkligen det bästa målet på hela dagen, Jessica utan frukost är ingen rolig Jessica .....
Puss och kram Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0