Ännu en sjukdag

I går var vi hemma hela dagen eftersom Rasmus är sjuk, enda gången vi var ute var när vi skulle till doktorn så bara för att få vara ute lite längre så tog jag bussen fram och tillbaka till Farsta. Så när Peter kom hem så vill jag verkligen iväg och träna men problemet var att jag var tvungen att vänta på dem som skulle hämta bordet dem skulle vara här sex. Så kl sex satt jag ombytt med träningskläder och bara väntade, då fick jag ett sms där det stod, åker från Täby nu är lite sen! Så då bar jag och Peter ner bordet och stolarna och sen gjorde jag lite stabilitetsövningar hemma sen kom han kl kvart i sju! Då var jag så hungrig (vi skulle äta efter träningen och titta på mästerkocken och jag hade gjort en kycklingrätt som jag gärna ville ha ett glas vin till och då kan man ju inte träna efter;)) så jag bestämde mig för att bara komma ut en halvtimme så det blev lite jogg och powerwalk, körde till och med lite intervaller på slutet rush tre stolpar powerwalk två stolpar hela sköndalsvägen.

Är väldigt nyfiken på invägningen i morgon har tränat en del och ätit riktigt bra, känns faktiskt som det kan ha rasat lite fast det har ju varit falskt alarm förut så vi får väl se.

Idag blir att spendera ännu mer tid här hemma, Rasmus är fortfarande dålig (dessutom sover han fortfarande kl är kvart över åtta i sin säng!!) och Peter ska på affärsmiddag. När ska jag kunna träna idag då? Jag missar även mamma-coren. Jaja får väl göra lite övningar hemma och passa på att rensa, rensa och rensa lite, kanske hittar jag något att sälja på blocket :-)

Vi får se vad som händer....

kram på er/ Linda


Bara man får vara med så är man glad, så lik Peter på den här bilden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0