Är det inte det ena så är det det andra!

Stackars, stackars Rasmus, förra veckan hade han halsfluss den här veckan har han varit hos tandläkaren och lagat en tand och igår blev han magsjuk så han har spytt hela natten och nu vet vi inte om vi kommer iväg till fjällen imorgon. Han blir säkert bra tills i morgon men om någon av oss andra är magsjuka då så kan vi inte sätta oss i bílen en hel dag. Det är väl ok om man får det en dag där uppe men att åka bil en hel dag och vara magsjuk det går helt enkelt inte. Så typiskt när vi inte fick någon semester i somras eftersom Rebecca kom då så är det första gången vi ska åka iväg tillsammans så kanske det inte blir något!

Så idag blir det att vara hemma och packa ifall vi kanske åker imorgon.

Den här veckan har jag tränat ganska bra, på tisdagskvällen var jag på ett pass som heter cirkelfys och blev riktigt svettig, jätteskönt! Sen när jag kom hem så åt jag en ordentlig middag med kött, potatis och bea. Dagen efter så kände jag mig smal så jag ställde mig på vågen och då vägde jag 63 kilo!!!! Tre kilo på en vecka, äntligen har kroppen börjat förbränna lite. Jag har också kört på rätt hårt med bäckenbottenmuskulaturen så jag känner mig faktiskt starkare, får se om det blir handbollsträning eller inte i år!

Jag skriver imorgon så får ni se om vi kom iväg eller inte! Jag är iallafall inte ett dugg sugen på att åka skidor, mysa i stugan, ta en öl på restaurangen efter en dag i backen, sola solarium och basta i servicehuset, gå på långpromenader med vagnen i fjällen, dessutom är det ca -2 grader där uppe just nu så det är ju riktigt skitväder, NOT! :-(

Kram Linda






Det börjar bli lite tyngd i henne nu......


Kommentarer
Postat av: ´Carro & Robin

Jaså, det börjar bli lite tyngd i henne :)

2011-01-29 @ 23:22:30
Postat av: Linda

Japp, orkar knappt bära henne;)

2011-01-30 @ 20:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0