Bättre dag idag :)

Idag har jag haft en bättre dag :)
Jag började dagen med att göra frukost till Rickard och mig, tyckte han var värd det ♥ Novalie väckte mig vid halv sju, jag ammade henne och sen la jag ner henne i hennes säng. Hon somnade om och jag smet ut och ställde mig vid spisen och stekte pannkakor. Blev en god och nyttig mysfrukost :)
När vi sen ätit och och gjort oss klara så körde jag ut Rickard till björknäs, där han mötte upp Lillebror för att fortsätta med flytten. Själv så åkte jag till centret och träffad Jenny och tränade lite, GILLAR MKT! Efter det så mötte jag upp Hasse och Emilie på cafè muggen inne på söder och tog en fika med dem. Sen var det dax att åka hem och handla och fixa middag för kvällen.
Nu sitter jag här i soffan och tittar på Let´s dance :)  Haningemorsan kommer äntligen ha ngt att titta på på fredagskvällarna framöver, hehehe
Tror inte Rickards dag har sett likadan ut som min ♥ ♥ ♥ ♥ Men nu är allt klart med flytten och vi (Rickard) kan släppa det för ett litet tag. Nästa flytt blir lite roligare att göra , det är  aldrig roligt att flytta men då får vi flytta allt till vårat hus. Har bestämt mig för att det blir jag som får planera den flytten, blev inte så bra nu när jag lämnade över planeringen till Rickard denna gång ;) Killar och planering går verkligen inte ihop... Jag till Rickard dagen innan vi bestämt att börja flytta -Hur blir det imorgon? Är det ngn som kommer hjälpa oss? Lastbil har du fixat det?  Rickard - hmm nej jag tror inte det, lastbil får jag försöka lösa imorgon .... Jag som helst vill ha allt planerat in i minsta detalj blev helt matt. Men det var Rickard som skulle planera och styra upp denna flytt så jag bestämde mig för att inte lägga mig i. Det kommer bli jag som planerar och styr upp nästa flytt, punkt slut :)
PUSS OCH KRAM JESSICA
Novalie med Hasse :)
Chubby !!!! hehehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0