Dagen blev inte som det var tänkt

När jag vaknade idag och tittade på mobilen, så hade jag fått mess från både linda och Jenny. Jenny skrev att hon åkt på vinterkräksjukan och Linda skrev att Rasmus var sjuk... Härligt uppvaknande :) Så det blev inte att jag åkte till Linda efter vi varit på bvc idag utan istället så åkte jag och tittade på en vagn och efter det lunchade jag med Daniel och Niclas.
Det gick jätte bra idag när vi var på bvc. Lillsnorpan väger nu 8790 och är 69,5 lång, med andra ord, ingen liten flicka jag har :) Men hon är helt perfekt och barnmorskan är jätte nöjd med henne. Hon säger att jag har supermjölk i tuttarna, hehehe! Tydligen är det lite ovanligt att de håller sig på den kurvan som hon ligger på när man helammar , men med min supermjölk och att Novalie äter så bra så är det så :) Nog om det... Hon fick även två sprutor, ett i varje ben. Hon gnydde  lite när hon fick den andra sprutan , men inte alls mkt, leendet kom snabbt därefter. Hon fick inte heller någon feber efter så jag är super nöjd. Nu ligger hon och sover så sött i sin säng, mammas lilla flicka ♥
Hon sov mkt bättre inatt, hon somnade vid sju och vaknade vid halv sex, då fick hon lite mat, sen somnade hon om igen. Hoppas inte tänderna jävlas med henne i natt...
Det skulle ju bli en träningsfri dag idag fast det blev inte riktigt så. När jag kom hem efter lunchen med Daniel och Niclas så var det så himla fint väder ,så jag bytte om och tog mig en lång prommis och sen gjorde jag lite övningar här hemma. Får se hur det blir restan av veckan med träning på klubben, nu när Jenny är sjuk, snyft! Får bli att jag får köra lite lätt här hemma istället...  Ngt kommer jag nog på :)
Nej nu är det dax för mys i soffan...
Kram Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0