Dålig mamma!

Hämtade Rasmus kl 14.15 för att han skulle till tandläkaren. Vi var där kl 14.30 för att komma i tid, Rasmus var jättenervös och hade varit det hela dagen. Kl blev 15.00 då började jag bli smått irriterad så jag gick fram till luckan och frågade om dem var försenade, tjejen i kassan slog på Rasmus på datorn och berättar att ni skulle varit här 13.45, nä säger jag det står 14.45 i min mobil. Ja då måste du ha skrivit fel, fast du skulle ha fått ett påminnelse sms igår fick du inte det? Nääää......
Det visade sig att dem hade skickat till mitt gamla nummer! Men saken är fortfarande att jag än en gång kommit på fel dag eller fel tid, inte ens när jag faktiskt skriver upp tiden så lyckas jag!!! Känner mig så dålig som inte klarar av att hålla reda på en liten fjuttig tid, här går jag och är ledig på dagarna och så kan jag inte komma i rätt tid och stackars Rasmus som gått och oroat sig hela dagen.
Dålig, dålig mamma!
Jag säger som Rasmus, "prata inte med mig om det!"

Vi iallafall en ny tid den 26:e kl 13.00 får se om jag klarar det!
 /Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0