En härlig start på torsdagen...

Idag har jag redan hunnit fått massa gjort, det är så skönt att få klart allt redan på morgonen. Idag steg jag upp( 06.45) innan lillsnorpan vaknade och bakade lite bröd till min frukost. När de var klara så vaknade Novalie, hon fick lite mat i sig och var uppe en 1 1/2 timme med mig sen var det dax att sova igen. Då passade jag på och packade upp de sista kartongerna som fanns kvar,fixade till i hyllan där vi har alla våra viktiga papper och dylikt , slängde in en tvätt i maskin, strök alla nytvättade kläder som låg i en ikeakasse (från flytten). Så nu är det äntligen ordning på allt :)
Har bestämt mig för att börja stryka alla kläder nu, det blir ju så mkt bättre( Konstigt , hehehe) Jag har varit den som i princip aldrig har strukit min kläder förr...
Har även bestämt mig för att det fjärde sovrummet i vårat hus sen ska bli mitt lilla kläd/stryk rum till en början. Sen hoppas jag att det blir ett till barnrum av det så småningom.
När Snorpan vaknar sen ska jag göra i ordning oss och sen sticka iväg och fixa det sista till lillbrors present. Jag hoppas verkligen att han kommer bli glad över den. Kan inte berätta just nu vad jag har köpt till honom men kommer göra det sen när han fått den. Lite nervös över vad han kommer att tycka.
Efter det så ska jag till sickla och träffa min syssling Veronica, ska bli jätte roligt att träffa henne. Var jätte länge sen, så det är verkligen på tiden :)
Vi hörs sen!
Kramar Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0