FREEEEDAG!

Idag är det äntligen fredag och det betyder att mannen snart kommer hem :) Så när han kommer hem så ska han få lite egentid med Novalie medan jag springer ner och handlar det sista till  middagen. Ska laga linsgryta med choritzo och sen en nyttig blåbärspaj och chokladbollar ( INGET SOCKER!!!)
I morse när jag och Novalie steg upp så möttes vi av en Hanna( Novalies kusin ) som flög upp i soffan och utbrast - ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ ni har vaknat, får jag hålla min Novalie? Kusiner Hanna och Linn sov över här i natt för de skulle följa med farmor och farfar till landet. Så det blev att vakna till snabbt och sen var det fullrulle. Lite kul att se hur Novalie tittar och lyssnar på dem, de är så himla söta med henne. Kommer blir roligt sen när Novalie blivit lite större och kan gå och kan vara med och leka med vildarna :)
Annars har jag inte gjort så mkt, varit ut på en långprommis och varit en snabbis i centrum. Där köpte jag en tröja till Rickard och sen bytte jag ett par skor som jag köpt till mig själv och ett par jeans. Rätt så skönt att ha ett centrum så pass nära att man bara kan springa över, lite farligt kanske det är  :)
Mumsar på kusinens snuttefilt :)
Kusiner Linn och Novalie ( lillsnorpan ser ut som en bjässe i Linns famn)

Lillsnorpan   ♥
Chubby ♥
Trevlig helg!
Puss och kram Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0