Har varit en riktig pissdag!!!!!

Jag kommer inte skriva ngt om denna dag, för det har varit en vidrig och hemsk dag och den kan bara förklaras med fula ord så jag hoppar över det. Det enda jag kommer skriva om den här dagen är att vi INTE blev klara med flytten och att vi är tvungna att fortsätta imorgon och att jag älskar min man  GRYMT MKT!
TJEJEN SOM FICK OSS ATT LE TROTS ALLA OMSTÄNDIGHETER IDAG!
Busungen ( småttingarna syns )

ÄLSKAR DIG SÅ HIMLA MKT  ♥ våran lilla underbara Snorpa ♥

Imorgon är upplägget att jag ska köra ut Rickard till lgh i björknäs vid tio tiden , där kommer han möta upp lillebror som kommer hjälpa oss med det allra sista. Efter jag lämnat av honom där, åker jag iväg och tränar med Jenny. Jag är bara ivägen om jag är där imorgon, jag kan inte göra så mkt när jag har Novalie. Har tyckt så himla synd om henne de här dagarna när vi har flyttat. Så imorgon ska hon få se mamma och moster svettas istället, mkt roligare ;)
Puss och kram Jessica

Kommentarer
Postat av: Petra

Hon e ju riktigt lik dig.. Sötnosen. Gulligt när hennes tänder sticker upp oxå :)

2011-01-07 @ 07:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0