Lillebrors present blev perfekt <3

Igår så åkte vi hem till lillebror för att ge honom min present till honom. Jag var faktiskt lite nervös och spänd över vad han skulle tycka....
När våran pappa gick bort så blev det av automatik att storebror fick pappas halsband som pappa alltid bar runt halsen, och jag fick pappas vigselring ( som han hade när han och mamma var gifta). De var de smycken pappa hade, så det blev inget till lillebror. Detta har alltid gnagt och gjort lite ont i hjärtat på mig. Så jag bestämde redan då att jag skulle dela på ringen och göra ett smycke till honom också. Det är inget jag har pratat med honom om för jag har alltid velat att det ska bli en överraskning.  Nu blev det äntligen av...
Jag valde att skriva pappa på baksidan av "ringen", för jag visste inte om lillebror skulle vilja ha det skrivet på framsidan. Men han valde att ha den sidan utåt, och det blev JÄTTE BRA!
Han sa inte alls mkt när jag berättade att det var gjort av pappas ring,( då visste jag att jag lyckats med presenten) han tackade så mkt och sen satte han på det direkt... (
Sen senare på kvällen fick jag ett sms av honom...
Tack för presenten. Man kan inte få något bättre. Evigt tacksam
(självklart började jag grina då, älskar min lillebror så himla mkt )
Puss och kram Jessica

Kommentarer
Postat av: Mickis

Jätttefint Linkan! <3

2011-01-16 @ 11:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0