Så skönt att komma igång med träningen!

Idag har det varit en bra dag, äntligen har vi kommit igång med träningen. Kändes riktigt skönt att kliva in på centret idag och känna doften av svett och vetskapen att man  själv snart skulle svettas . Helt sjukt svag och världens sämsta flås har man, hoppas att det kommer snabbt tillbaka. Jag och Jenny ska försöka träna minst 3 ggr i veckan. Det gick helt ok att ha barnen med , de var inte helt nöjda hela tiden men det funkade bra eftersom jag körde först och sen Jenny.
Träningströjan på :)


Kusinerna Lindquist/Holst
Tog med mig babygymmet till småchipparna :)
När jag kom hem efter träningspasset så kastade jag i mig lite lunch, sen tog jag mig ut på en liten prommis. Novalie var trött så jag tyckte det var perfekt att gå ut och gå så Novalie kunde få sova i vagnen lite. Hon somnar direkt när man börjar rulla iväg.
Efter det så gick jag och handlade det som behövdes till middagen och sen gick jag och fixade lillebrors present.
Som ni märker så behöver det inte hända så mkt för att det ska vara en bra dag för mig :) Hoppas att fler dagar blir precis som denna.
Jag har ju sagt att jag ska vara utan socker i 134 dagar. Låg och tänkte på det igår innan jag somnade och insåg att det är väldigt lång tid. Så jag bestämde att jag ska ha 2 st frikort som jag kan använda. Tycker det låter som en bra deal!
Hoppades att ngn leksak skulle hålla henne nöjd medans jag klädde på mig och packade allt som skulle med till träningspasset. :)
Puss och kram Jessica

Kommentarer
Postat av: Inke

Hahaha jag ser den guuuuula ankan..bra där!!

Har hon lärt sig att få den att låta än? (ni kommer älska det ljudet efter ett gäng gånger hehehe)

Nästa gång blir det en trumpet ;-)



Puss på er!!!

2011-01-05 @ 16:05:06
Postat av: Jessica

Hehehe den gula ankan :) hon har inte lärt sig att trycka på den själv ,men hon ler och vill äta upp den när man gör så den kvackar! :)

2011-01-05 @ 21:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0