Sjuk kille!

I dag skulle Mikaela och Jessica komma hit med deras bebisar, jag skulle bjuda på lunch men först skulle jag och Linkan gå på en promenad. Så i går ägnade jag hela dagen åt att städa och handla mat mm, jag såg verkligen fram emot det. Så i morse när Rasmus sa att han hade ont i halsen och att det gör ont när han sväljer så var det bara att avboka det hela. Det värsta är att jag kan ju inte sitta här och vara besviken när min stora kille är sjuk! Det är sånt som händer med barn men ändå.......

Det som är jobbigt är inte att ta hand om Rasmus också utan att man blir så låst, så det blir att spendera dagen hemma. Vi ska försöka få tid hos doktorn också, berättar mer sen.

Älskar blocket! Måste bara säga att jag älskar blocket, igår fick jag bordet sålt så nu tittar jag vidare. Vill ha ett vitt soffbord och en vit TV-möbel också så blir det perfekt, sen är det bara soffan som ska bytas ut;-)

Nu ska jag ta hand om min sjuka kille, vi hörs sen kram/ Linda
En något trött lillebror som somnat på fritids efter en lång dag på dagis....:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0