Slappdag hemma :)

Idag har jag inte gjort så mkt , ändå har dagen gått jätte fort. Redan fredag imorgon och det innebär att mannen kommer hem. Längtar :) Det är inte kul att Rickard är borta i veckorna men det är lite skönt att få känna att man längtar efter honom.
Jaha vad har man hittat på för skoj idag då, bakat frukostbröd,varit ute på prommis, tränat här hemma, tvättat, gick en sväng till haninge centrum och så har jag lekt och roat Novalie så klart.
Nybakat bröd smakar alltid bra till frukost :)
Det är jobbigt att öva på att lära sig krypa :)

Morgonmys i pyjamasen...

Dax för dagens promenad ...

Lillsnorpan som blir 5 månader idag  ♥

Mot haninge centrum...
Eftersom Jenny är sjuk så blir det ju ingen träning på klubben, jätte tråkigt. Men så kom jag ju på igår att jag kan ju faktiskt kan köra lite här hemma. Det blir ju inte som när man kör på klubben men svettigt och jobbigt är det ändå.
Det har verkligen varit en slappardag idag,  jag klagar inte! Det är så skönt att en sån dag i veckan. Jag är ingen sån person som måste hitta på saker hela tiden. Trivs bra att bara vara hemma och strosa.
Jag slipper t om att laga mat idag, wiiihoo! Hade två matlådor kvar , så  det jag hade tänkt göra till middag idag får bli fredagsmiddagen istället . Jag är inte dum jag inte :)
Puss och kram Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0