Snart börjar skolan igen, snart börjar skolan igen, snart börjar skolan igen...

Snart så börjar skolan igen, inte för att jag inte tycker om att ha min stora kille hemma men det ska bli sååååå skönt att vara ensamma hemma igen. När Rasmus är hemma så handlar allt om att stimulera honom och då blir det inte direkt några promenader, gympapass eller reor mm. Sen kan vi inte gå på bio för då stör Rebecca, vi kan inte bada för det är för kallt för Rebecca, ja ni hajjar! Så det har mest blivit att stå vid skridskobanan sen blir det mycket gott på kvällarna så nästa vecka börjar mitt nya liv, igen.
Nu ska jag snart avsluta amningen, har tänkt att amma morgon och kväll januari ut sen får det vara nog och då ska jag banta för första gången i mitt liv. Tycker inte om det, vill egentligen äta mycket och bra samt träna mycket men eftersom jag fortfarande inte kan träna handboll eller jogga så kan jag lika gärna börja med att banta ordentligt typ en månad eller två veckor och sen börja träna pass (förutom gympan som jag ska köra också). Tror att jag ska prova någon sån där shake/bar diet, hmmm får se hur det går jag är ju inte direkt känd för min självdisciplin.......

Idag har vi varit i stan med världens bäsa moster och Dogge, Dogge sov hos oss i natt. Vi åkte in till stan för att killarna skulle få handla kläder till sig själva. Vi hade bestämt oss för att åka till Zara för att dem har så fina barnkläder, i butiken så bestämde sig killarna att de ville ha exakt likadana outfits så efter en del skrik och tårar så hittade vi äntligen likadana byxor, tunntröja, tjocktröja och jacka (allt bara för 540 kr/outfit) så nu är dem jättecoola! Sen gick vi förbi onepiece butiken men dem hade bara en small inne och den var babyrosa, ingen medium alls och de kommer inte in förrän i slutet av Januari. Jag hängde iallafall undan den rosa åt Felicia, tyckte inte riktigt det var min färg. Kändes lite typ-snyggt-på-tonåringar-men-är-det-på-en-34-åring-så-blir-det-haninge aktigt så har bestämt mig för en marinblå när dem kommer eller turkos;) hahaha denna ständiga beslutsångest.

Nu ska vi åka till farmor och farfar och äta där och jag vill gå nu så får jag en promenad före all mat ikväll igen.....

Ha det bäst/ kram Linda


Morgon hos Wallentin/Mattsson

Coolaste killarna i stan


Nytt set från ellos, hängselbyxor och blus i mörklila, jättefint var det och kostade bara 129 kr!


kvällspromenad med bästa Jennie, ps  Bore ringde, han ville ha tillbaka sitt hår;-)

Kommentarer
Postat av: Moster!

Tack världens bästa syster för en kul dag på stan!

Samt för de härliga glasen med vin i tisdags ;)



PUSS OCH KRAM

2011-01-06 @ 19:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0