Skön tisdag :)

Idag så steg vi upp vid 8.20, vaknade av Novalies härliga joller. Hennes ljud vaknar jag jätte lätt av men när väckarklockan på mobilen  ringer så vaknar jag inte, den kan ringa hur länge som helst nu utan att jag  ens hör att den. Skoja inte att man är inställd på Novalie bara :)
Det första jag började med när jag steg upp var att baka bröd till min frukost. Har hittat ett recept på ett bröd som innehåller 0 kolhydrater , så jag var självklart tvungen att testa det. Ett väldigt speciellt bröd är det, inte som alla andra om man säger så. Konsistensen kändes mer som ett vändstekt ägg, men jag tyckte om det väldigt mkt.
När det var klart så åt jag frukost ,slängde in en tvätt och efter det så åkte jag och tränade med Jenny på centret. Jag testade att göra pull ups och jag fixade det , överdriver inte om jag säger att jag blev ÖVERLYCKLIG! Blev nog lite chockad också för jag trodde inte det skulle gå för det är ett år sedan jag gjorde det sist. Det blev ett bra och jobbigt pass, tur att det inte är så många där för man är pinsamt svag och flåset ska vi inte prata om! Är så himla kul att träna med Jenny! Ställde mig på vågen i morse och nu väger jag 60,7 kg.
Efter vi tränat klart så åkte jag hem igen och gav Novalie lite mat och åt själv lite mellis, kastade in en till tvätt och sen gick jag ut och tog en prommis ,så att Novalie skulle få sova en stund i vagnen. När jag kom hem efter varit ute en timme ungefär, så tog jag en snabb efterlängtat dusch. Sen efter det så ägnade jag mig 100 % åt Novalie, busade massor och hade det jätte mysigt tills det var dax för mig att börja laga middag. Novalie och jag fortsatte där vi slutade efter att middagen var avklarad, hennes skratt är det härligaste som finns. Efter ett tag så såg jag att hon började bli trött så då var det dax för bad och efter det så läste jag en saga och ammade henne, sen var det nattinatti ♥
Imorgon blir det ett träningspass med Jenny och sen efter det ska jag nog träffa Linda inne i stan :)
Puss och kram
Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0